בעולם הפרסום עומד קידום אתרים לבד במקום הראשון. אמנם נכון שהפרסום ברדיו משפיע ושלפרסומות בטלוויזיה יש אפקט שיווקי אבל רוב הלקוחות שקונים הם אלה שמחפשים את המוצרים שלהם באינטרנט, באמצעות גוגל. בבואך לקדם את האתר שלך לבד, יש הרבה דברים שעליך לדעת, כי גוגל התחכם מאד במשך השנים.
כשהיה התחום של קידום אתרים לבד בחיתוליו, התחכמו המפרסמים ושתלו במאגרי המידע של האתר מאמרים שהכילו מילים לקידום. אחרי זמן לא רב יוצרי גוגל קלטו את ההטעייה ולימדו את מנוע החיפוש לזהות מאמרי קידום שהכילו מילות מפתח לפרסום בלי הגיון ובלי הבנייה של מאמר. מאז מאמרי הקידום צריכים להיכתב כמאמר לכל דבר ועניין, עם כותרות, עם משפטים תקינים ועם יצירת עניין. גוגל יודע לזהות מלים ומשפטים שמייצרים ענין ואינם יבשים.
קידום אתרים לבד – מה אני צריך לדעת?
בעל עסק המבקש לבצע קידום אתרים לבד צריך להתמצא במספר שטחים:
- מילות מפתח
- התאמת האתר למכשיר נייד
- המהירות בה האתר עולה בפני הלקוח שמוצא אותו
- רמת האבטחה של האתר
- זיהוי תקלות בעלייה של האתר
מילות מפתח הן האמצעי החשוב לקידום. מי שמבקש לקדם את האתר שלו לבד צריך לדעת איך לבנות מאמרי קידום באופן שיניבו תוצאות טובות במיקום העסק בזמן חיפוש. לפעמים כדאי שכל מאמר יתפרש על פני שני עמודים ולפעמים כדאי להסתפק בעמוד אחד. תלוי בייחודיות העסק ובסוג הלקוחות אותו הוא מבקש.
גם קידום אתרים לבד שם דגש על התאמת האתר למכשירים ניידים, כיוון שרוב הלקוחות הטובים, אלה שיש בידם כסף, מסתכלים ישר במכשיר הטלפון ודילגו על השלב של פתיחת המחשב הביתי.
מהירות העלייה של האתר אחרי לחיצה על הקישור שלו היא קריטית כיוון שאנשים נוהגים בחוסר סבלנות בזמן חיפוש.
אתר מאובטח מעלה אמינות ומאפשר ללקוח לשלם. סגירת המכירה חשובה בכל היבט של שיווק ואבטחת אתר יכולה לעודד אותה.
על האתר להיות תקין כדי שהמחפש יוכל להישאר בו ואולי אחרי מספר דקות של קריאה גם לקנות את המוצר.